נכבה התוכנה בחיפוש

שאלות טכניות, תקלות, הורדות
יוסף שלום
הודעות: 2
הצטרף: ה' 26 אוגוסט, 2021 4:15 pm

נכבה התוכנה בחיפוש

הודעהעל ידי יוסף שלום » ה' 26 אוגוסט, 2021 4:53 pm

יש לי גירסה 23
בחיפוש. אם זה בכל/הרבה מאגרים אז זה נכבה למגמרי.
כותב מספר 9.
בפירוט כותב Error no.18,

סמל אישי של המשתמש
responsa
מנהל האתר
הודעות: 1595
הצטרף: ה' 09 יוני, 2011 1:25 pm

Re: נכבה התוכנה בחיפוש

הודעהעל ידי responsa » א' 29 אוגוסט, 2021 10:25 am

אשמח אם תצרף כאן תמונה של ההודעה המפורטת או בדיוק את כל מה שרשום בה.
בנוסף, ניסית לעשות התקנה מחדש? ייתכן וזה רק בעיה קטנה שהתקנה מחדש תפתור אותה.

יוסף שלום
הודעות: 2
הצטרף: ה' 26 אוגוסט, 2021 4:15 pm

Re: נכבה התוכנה בחיפוש

הודעהעל ידי יוסף שלום » ג' 31 אוגוסט, 2021 7:25 am

התקנתי שוב וזה לא עזר. גם במחשב אחר היה כך.
עכשיו הוא כבר לא כותב לי מה השגיאה, אלא כותב שוינדוס צריך לכבות.
בדרך אגב, בהתקנה עשיתי את ההתקנה הקלה יותר, כיון שיש לי מחשב קטן וא רוצה להעמיס זיכרון.
תודה.

סמל אישי של המשתמש
responsa
מנהל האתר
הודעות: 1595
הצטרף: ה' 09 יוני, 2011 1:25 pm

Re: נכבה התוכנה בחיפוש

הודעהעל ידי responsa » ג' 31 אוגוסט, 2021 7:38 am

אפשר לנסות משהו אבל אני לא חושב שזה יעזור,
כנס במחשב שלך לתיקייה הבאה, C:\Users\Public\Documents\ResponsaCD23\DATA ובמידה ואין לך הערות אישיות בתוכנה או חיפושים שמורים או דברים אישיים אחרים אז תמחק את כל הקבצים שקיימים שם בתיקייה ואז תנסה להפעיל את התוכנה.

אבל אם זה קורה גם במחשב אחר וזה התקנה בסיסית (הקלה) אז זה אומר שהדיסק און-קי עצמו לא תקין.
במקרה שלך זה גרסה 23 שכבר איננה באחריות ואנחנו לא מחזיקים אותה יותר ולכן האפשרות היחידה היא לשדרג לגרסה האחרונה שיש.
צור קשר עם המזכירות בטל' 03-5318411 שלוחה 1.


חזור אל “תמיכה טכנית”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 13 אורחים